Polityka jakości

Prowadzona przez nas Polityka jakości musi sprostać wymaganiom rynku i wspierać strategiczne cele Zakładu , tzn. przetrwać wobec konkurencji, rozwijać się i unowocześniać ,wdrażać nowoczesne technologie i uruchamiać nowe wyroby. Stosowanie wytycznych Normy międzynarodowej ISO 9001:2015 określa regułę podejścia procesowego opartego na ryzyku oraz zlędnieniu cyklu PDCA. Podejście oparte na ryzyku umożliwia Zakładowi określenie czynników , które mogą powodować odchylenia od zaplanowanych wyników dot.procesów i systemu zarządzania jakością oraz wprowadzenie zapobiegawczych środków nadzoru, aby minimalizować negatywne skutki i wykorzystać szanse. Cykl PDCA ( Planuj-Wykonaj-Sprawdż-Działaj ) pozwala Zakładowi zaplanować procesy i powiązania między nimi , zapewnić odpowiednie zasoby dla tych procesów zarządzać nimi i uwzględnić szanse na poprawę. Staramy się ciągle doskonalić system zarządzania jakością.
Jesteśmy ukierunkowani na Klienta , aby spełnić wszystkie jego wymagania. Najważniejszym elementem gwarantujacym skuteczność stworzonego systemu jest zaangażowanie całej załogi w jego prawidłowe funkcjonowanie poprzez pracę zespołową , ich utożsamianie się z Zakładem , świadomość przy wykonywaniu powierzonych zadań, ciągłe doskonalenie jakości zawodowej.
Solidarnym zaangażowaniem całej załogi powinien być cel:
Zostać tak doskonałym Zakładem, aby wzbudzić entuzjazm Klienta.